Tralalalala

Assalamualaikum, hey readers !


Seperti biasa, saya dah lama tak update blog saya. Dah berhabuk sangat dah ni *laphabukjap*. So, takdelah banyak mana pun nak type tapi adalah sikit sikit. From now, semua warga sekolah di Malaysia sedang bergembira sebab ehem ehem dah cuti sekolah I means holiday. Yeah freedom, tutup buku sehingga bermula sekolah tahun depan dan pergi bukak twitter, facebook or whatever. Lol JKJK. Ilmu sangat penting, jangan tinggalkannya begitu sahaja. Sorry terlupa except budak SPM. So to anyone who take Sijil Pelajaran Malaysia, Do the best and rock the papers ! 

           And one more, untuk pengetahuan semua kawan-kawan saya dekat SM Tasek Utara yang rapat,saya totally dah pindah. Saya mintak maaf sangat sebab ada yang saya tak bagitahu nak pindah kan. Sorry, sorry, sorry *sambunglaguSuperJunior* Lol JKJK I'm so sorry. Fyi, I really really miss my beloved friend, Khadijah, Atyq, Fatimah, Masturah , Aryn, Najah and my classmate (IKRK3) .Eh jap yang lain pun sama yang kita rapat dekat Johor Bahru. Ehem ehem saya terasa lapar gila ni kalau dapat ayam goreng oh terasa di syurga. K saya tahu saya beriye *lapairmata* so apa lagi Byee, Assalamualaikum. Hope you guys miss me *perasan.jpg*. Tralalalala much love 



Cuci mata sekejap. #ForeverOneDirection 
 

Much love ,
Fariha Addina

No comments:

Post a Comment