New Year. New Life.


Assalamualaikum fellas. 1/1/2012. Lawanya tarikh harini kan tapi lagi lawa sesiapa yang lahir hari ini. So,   happy birthday kepada semua yang sambut birthday harini.So, malam semalam mesti semua tengah countdown kan? Saya pun pergi countdown jugak lah dengan family saya *sigh*. Tapi saya cuma pergi Stadium Indera Mulia, Ipoh je bukan Dataran KL or wtv. Otw pergi stadium tu sesak gila dengan mat rempitsss lagi. Bruhhh. Memang Allah je yang tahu. Bila dah sampai je sana, tup tap tup tap ternampak Ac Mizal dekat atas stage. Tapi saya biasa je sebab tak minat sangat. Then, tepat pukul 12 semua countdown and then bunga api meletup. Ya Allah cantik dan indah sangat. Hah ni bunga api semalam :


Then, habis je tengok bunga api saya dgn familly balik rumah tengok The School Of Rock.  Tapi saya tak sempat tengok sampai habis sebab tertidur. Kahkahkahkah. Okay serious, sekarang dah pun masuk tahun baru iaitu 2012. Azam saya mestilah nak solat penuh tak tinggal, insyaallah and nak belajar bersungguh-sugguh untuk banggakan parents. Yes right? So macam mana dengan azam readers saya? And I hope this new year would be better than before.  Btw, Japan has bee hit by earthquake. Let's #PrayForJapan avelibadi. Eh kejap, baru saya teringat 4 Jan ni sekolah kan? Mesti korang semua excited kan? Ahahah cool je datang sekolah macam biasa. So I'm gonna wish Happy New Year to all of the world. Have fun everyone. Love Fariha xoxo 


No comments:

Post a Comment